Jumaat, 22 April 2011

AYU BEAUTY CENTRE

Anda mencari-cari peluang untuk tambahkan pendapatan anda. Di sini anda boleh mencuba peluang tersebut. Malah di sini juga terdapat berbagai wangian..Bukan itu saja, anda juga menambahkan aura anda untuk tampil lebih ceria..




SABUN MUKA "JONGKONG EMAS"
Wajah adalah mahkota diri yang perlu diberi perhatian agar terpelihara bersih berseri. Pandangan mata yang utama adalah wajah, jika wajah tidak bersih cantik berseri keterampilan diri kurang menyerlah "Jongkong Emas" dicipta khas untuk menjaga kebersihan wajah yang sebenar.
 Bermula sebagai pencucian ASAS sehari dua kali dan dijadikan masker seminggu sekali selama 5 minit membuatkan wajah kelihatan bersih berseri cerah sekata.
 Sel kulit mati memerlukan 21 hari untuk digantikan dengan sel baru maka dalam masa beberapa minggu akan memperlihatkan perubahan yang ketara
 Wajah tampil segar dan awet muda di samping mencipta Aura di wajah yang pasti akan kelihatan berseri apabila mula membersih dan merawat dengan sabun muka "Jongkong emas"
 Sabun muka Zmasha "Jongkong emas" dirumus khas dan diperkaya dengan ekstrak semulajadi berupaya membersih kulit dengan lembut sambil mengekalkan lembapan asli tanpa menjejaskan struktur kulit.


AURA 7 PURNAMA

Mandian Aura 7 Purnama terdiri dari 3 botol yang berlainan fungsi dan manfaat dalam kemasan yang selamat.
Yang mana isi botol pertama berfungsi untuk mengeluarkan/membuang segala kotoran luaran dan dalaman.Adapun pembersihan luaran adalah,sari pati dari limau tadi dapat membuka pori-pori agar Aura serta seri pada mandian kedua dan ketiga dapat bersatu dengan Aura tubuh.Pembersihan dalaman adalah,dimaklumkan ayat Qursi dan surah Yassin adalah ayat induk dan disokong dengan ayat-ayat Al-Quran yang lain,dimana kesemua ayat-ayat tadi dibaca selama 7 Purnama yang sangat berkesan untuk menghilangkan segala misteri dalam diri dan memperteguhkan lagi kekuatan dalaman.
Adapun fungsi dari isi botol kedua adalah untuk mengembalikan dan menambah lagi Aura sesuai dengan apa yang diniat dan dihajat.Adapun energi dari 7 jenis bebungaan dapat memberi kesegaran pada kulit disamping dapat mengekalkan kecantikan kulit.
Sedangkan isi botol ketiga berguna untuk melindungi dan sebagai peninding diri dari unsur dan niat yang tidak diingini.Wangian therapi yang terdapat pada mandian ketiga ini adalah untuk memberi ketenangan diri.
Cantuman aroma ketiga isi botol mandian tadi dapat dirasai kelembutan wangianya.
Semoga apa yang dihajat akan dimakbulkan,Insyaallah...

1 ulasan:

  1. What a color full blog you have there :)

    http://kalapalette.blogspot.com/

    BalasPadam